Nostalgi kväll!!

Ikväll har min B1 varit här!!!
Gjorde favorit maten. Köttgryta å ris.
Så nu har man 5 mat lådor i frysen haha behöver inte laga mat på läääänge ;)

Det vart lite godis å chips å cola =)
Idag har vi haft lite flötdag. man måste få ha de ibland =)

Det vart lite nostalig på tv4 me.
Rena rama rolf å Fångarna på fortet.

Det va härliga tider de..När man va liten å allt inte va så svårt å jobbigt som de kan va idag.
Så de vart de. Riktigt bra va de. me alla lagen å dvärgarna som sprang längst fram. Coolt!!



vi köpte lite godis var. å hade i små skålar =)

 
Jag är i himlen.. 5 Matlådor me go köttgryta ;)

Det vart oxså lite projekt på gång.
Jag bara ville få bort skit från en hylla jag har å använda till nåt roligare än bara massor ja inte ändå vill ha..
så här blev de ;)


Visst kunde ja haft de till annat viktigare men ja vart nöjd!! =)




"I need somebody to love me, you need somebody too
Don't you wana dance with me, I wana dance with you"

2010-08-23 | 22:12:32 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback