Lördag -Söndag!!

Precis ätit en go Pizza. De får man på söndagar ;)
Min Nya favort en Kebab pizza me Isbergs sallad på.
låter nog inge gott men de magiskt .. bästa ever ;)

I går va vi i stor stan, Jag å en vän.
Vi fika på ett favo fik. morotskaka å varm chocklad. vet att de är sommar men de va ju kallt igår =)
Vi gick mer än timma på Ica maxi. va lite små roligt. finns mycket å titta på där faktistk mer än man  tror =)

magont idag. inget kul men ja är grymt glad att de kom igen =)
vart en snabb sväng å hälsa på mormor o morfar. Träffas ju väldigt sällan. så de va kul å se dom. 

 Kollar på en film man sätt typ 20 gånger.
rätt bra å ha i bakgrunden då.

Håller tummarna för att vädret är fint eller bättre i morgon!
För vi ska iväg på en liten uttflykt!! Berättar mer i morrn!!



"Ja går runt å små ler! Bara för du finns i mina tankar hela tiden!!!"




2010-07-25 | 19:13:53 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback