Söndag 18 juli! Äventyr!!

De skulle blivit bad i Varamon idag.
men de vart de ju inte. De blåste som bara den å badtarmen vart inte så sugen alls!!
Så vi hoppa in i bilen å körde runt lite.
ner till stan, inget va öppet?? så vi körde vidare.
vart in på en väg i ingenstans ett tag men vi fick oss ett gott skratt iaf =)

de vart iaf bad i skogsjön varmt å härligt. riktigt mysigt å matsäcken åt vi i min soffa framför en film
Vart en bra dag endå till slut  =)


Små dålig bild

Nu laddar ja i soffan me Vad blir de för mat? på tv. En favorit =)
Ja vart nu hungri så ska rota lite i kylen ..

I morrn börjar en veckas jobb igen.

"Älskar du mig inte som jag är så är det inte mig du älskar"  (Tack!!!)






2010-07-18 | 18:42:45 | Min vardag | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Syster

<3

2010-07-18 // 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback