varje gång ja ser dig!!!

Varit gör trött hela dagen. sliten som bara den.
de gick bra å jobba på nya stället som ja ska va nu i två veckor. härligt gäng =)

Vart en träffa me mamma å titta på lotta på liseberg. vi älskar såna program å de va ju premiär.
så va ju tvungen å se de med min vackra mamma. ♥

vart även en sen långpromenad me en av mina härliga vänner/jobbarkompis
mycket skvaller å skratt som vanligt ..härligt å ses ibland =)

Börjar 6.30 i morrn så de är nog dax å krypa ner

Natti natti!! ♥




mitt hjärta slog ja hörde varje slag, ja vill komma nära dig å ja ska göra de en dag. För varje gång ja ser dig är de som allting stannar till, ja vet inte varför??? ♥♥ varje gång vi ses..



2010-06-21 | 23:07:22 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback