Livets Änglar!!

Har ni någon gång möt en människa som helt plötsligt dyker upp å börjar prata med en.
Det har jag,Idag!!

Tågen strula (som vanligt när de kommer snö) å ja fick gå till perongen mittimot pga att tåget skulle komma där..
Helt plötsligt vänder  ja mig om å så kommer en tjej mot mig å säger
-hej! kommer de något tåg här??
Ingen aning svarar ja de är lite små strul verkar de som..
hon står kvar å vi små pratar lite.
Till slut frågar hon var ja jobbar å lite så.
Sen kommer de en buss som ropar att vi kan åka me  om vi vill.
Hon ger mig ett leende å säger. ta chansen nu då.
Sen lägger hon handen på min arm å säger - ha de bra nu!!

Jag var helt varm inombords. ja visste inte va hon heter, hur hon hamna där eller vart hon skulle vidare sen.
En person ja bara kände Nej va hete hon, varför va hon i lilla mantorp.

Det ja vill komma med detta är att det dyker upp människor som små änglar som ger en lite extra energi i livet. 

Hon va just den Ängeln!!



2010-11-10 | 19:31:26 | Tankar | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback