Handen på Stjärten, Hej!!!


Idag fyller min underbara och vackra mamma år.
Så grattis till henne. Va där en sväng efter jobbet. Lite tårta och så.
Mormor å morfar va där me. Älskar dom..♥ dom ser ja så sällan så de är mysigt å träffas en stund. =)

Idag är de också Amanda och Rasmus namnsdag.
Grattis till mig själv på namnsdagen.
Det brukar typ aldrig va någon som säger nåt. Någon brukar de va.
Men idag är nog rekord tror ja. De va lite roligt. Man mår rätt gött av de =)
Så tack alla för de ♥

Idag fyller oxså en annan speciell person i mitt liv.
En person som har en lagom plats i mitt hjärta.
Tyvärr blir ja lite trött på denna person.
Pga att hela tiden undvika än till sen va jätte trevlig å sen vänder de.
De äter upp mig inifrån..
Ja har sakt detta länge nu. men jag låter detta ta slut.
en gång för alla för miljonde gången..




2010-10-26 | 18:54:05 | Festligheter | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback