Det är väldigt ointressant vem du sover bredvid....



Gokväll! Här är de bra. Riktigt trött nu. Har tvättat lite. Fixat i garderoberna å bytt sängkläder.
I morgon ska ja äntligen få gå å jobba igen. Jag har saknat dom så. =) håll tummarna att ja orkar ;)

Såg Intervjuen med Magnus Carlsson idag på Svtplay från gomorron. Himla bra å intressant. Därför denna rubrik idag. Vem tusan ska bry sig om vem du sover bredvid varje natt. Med kille, tjej, för gammal, för ung.
Ingen ska hindra en från att välja. Den meningen satte sig i mitt hjärta.

 Som min syster skrev i ett sms idag:

" Alla måste själva få välja, Ingen annan kan veta vad någon annan vill ha eller behöver. Vad man kan eller känner. Alla är vi olika med olika behov. Det som är rätt för någon är fel för någon annan. Det är ditt liv å dina beslut. Man kan ändå aldrig göra andra nöjda så det är vktigast är att man själv är nöjd."

Idag tror jag att man tänker för mycket på va andra tycker å tänker. Man tror att folk bestämmer saker åt en istället för att man ska bestäma själv hur man vill ha det. En fel tolkning å man skiter i det istället för att testa det. Blir det fel så blir det. Big Deal ja överlever iaf. Livet går vidare.. Eller hur. Gör dig SJÄLV nöjd inte någon annan.




2011-04-06 | 21:23:43 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback