Kniv & Gaffel



Igår var ja med tjejerna ut å åt på Kniv och Gaffel Riktigt mysigt ställe med toppen god mat å bra service.
Jag åt Vitlöksbröd till förrätt å Savlaki (?) till Huvudrätt. Toppen mat verkligen jag va super mätt.
Till efterrätt vart det Bossesglass första iår å det är ju grymt gott det också.

Sen vart det Bio vi såg Water for elephants. Jag älska den verkligen. Den va grym men endå hade den en himla häftig historia. Den ska ses igen =)
Vart en toppen kväll med mina härliga tjejer!!


Skulle ja gått en sväng till min mamma men ja ångrar mig å laddar för gymmet kl 16.30 istället. Då ska ja dra ett rejält pass. =)

Love





2011-04-17 | 14:44:48 | Festligheter | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback