Tjejerna i sex and the city.  Jag älskar d...

img_0678 (MMS)

Tjejerna i sex and the city.  Jag älskar denna serie, ja kan se den om å om igen. Dessa tjejer har ja haft sällskap hela dagen. Nu har man precis dragit igång först lång filmen. Kan inte förstå att dom har fått pris för sämsta skådespelerskor och sämsta filmer. Dom är ju grymt bra å underbara filmer å serier. Jag har nog skrivit detta många gånger förut men det kan sägas om igen.. Vem vill inte ha en egen Mr Big. Haha bara ja säkert! Love <3


2011-04-05 | 19:22:22 | Min vardag | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Closblog8299

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-05-04 // 14:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback