Året 2011 April - Maj

 


April va en månad där allt blev så där härligt och vårigt.
Syrran och jag va ute och fota lite. Vi va även på Bilmässan i Jönköping och sen vart det en premiär tur till bästis underbara ställe vid vatten. Där jag spenderar mycket tid med dom under vår/sommar.


Maj

 



Vit som en Vaniljglass tog jag mig mod och köpte min första långklänning och jag ÄLKSAR den.
Jag använde det mycket och det är så himla härligt. Jag tog mig även mod och börja gå på gym. Skaffa mig månadskort tyvärr höll det bara till höstas sen har ja knappt varit. Inget bra men det får nog bli andra bullar nu.
Det kom även en kort liten stund majsnö snacka om chock så det va man ju bara tvungen och bevisa att vi fick allt snö i Maj ;)


2011-12-30 | 19:35:33 | Året 2011 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback