JulLedig!!



Nu ÄNTLIGEN har jag julledigt i tre veckor. Det sista jag fick veta idag va att fick vara kvar och jag har jobb till midsommar. Känns helt underbart att veta att man få komma tillbaka igen efter jul.
Så nu tar ja tre veckor ledigt utan dåligt samvete. Bara njuta och börja packa å rensa med förstås.

Igår va jag iväg med några tjejer från jobbet på ett ställe som ligger i Billa. Ett bögpar som har en liten affär med massor av fina grejer å så va det smörgåsbuffe efteråt. Så mysigt ställe med stall å hästar som hade guldspegel dä ni ;) Vart även med nåt till mitt nya hem (kunde som vanligt inte låta bli)

Nu ska ja njuta av kvällen å helgen.
 Kärlek ♥


2011-12-16 | 17:01:39 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback