Skänk en timlön till Haitis Barn!!



Aftonbladet vädjan till svenska folket idag är att Skänka sin timlön till haitis barn..
Hade jag bara råd skulle jag göra de på en gång. Men för en själv kan man inte ge en hel lön.
Men på nåt sätt känner ja i hjärtat att jag måste hitta en Organisationen så ja kan skänka någon eller några hundralappar till dom.
Jag får så himla ont i hjärtat när ja ser dessa bilder av barn som kämpar varje minut tillomed sekund för sina liv.
Att inte veta när man får mat eller rent vatten nästa gång. Om ens mamma å pappa lever. Om man har tak över huvudet. 

På nät sätt ska ja hjälpa dessa barn me några slantar ut min plånbok ska du??




2011-01-12 | 21:31:53 | Tankar | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback