Skitkväll!!

Har en skit kväll.
Känner mig så himla förvirrad å sönder inombords.
Det känns som allting bara är fel å ja inte är bra på det ja vill va bra på.
Jag bara känner hur ja förstör för mig själv.
Har så mycket känslor på en gång att ja spricker snart.

Men så får man dom där sms av två underbara personerna i mitt liv som gör att ja bara får skratta en stund.
Få komma håg dom roliga sakerna. Dom sakerna ja längtar väldigt mycket efter. som kommer hända under våren.

Känslan finns ändå kvar ja måste verkligen börja jobba med denna känsla. Det räcker inte med å va lycklig för stunden. När den stunden tagit slut är allt som vanligt. Ensamt,krossat å riktigt skit..
(allt är inom mig i mitt hjärta. handlar inte om personer)


Måste påminna mig själv om Kärlek, Glädje å Upplevelser..
Njuta av varje dag å inte va så himla feg...

2011-01-13 | 22:27:11 | Tankar | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback