Söndag 2 Januari 2011

Hello!! Sitter här å skriver mitt 300 inlägg. Tjoo vad tiden har gått å mycket har ja skrivit.
Om både roliga å tråkiga saker. men mest skoj hoppas ja =)

Denna söndag gör ja ingenting. Har slappat i soffan hela dan.
 Ja har kollat på första Tingeling filmen. Nu har ja precis dragit på Tredje. Älvornas Hemlighet
Ja älskar dom filmerna. Dom är så himla fina å söta å mysiga =)

Sitter också å äter mitt sista lösgodis å chips och sista glaset cola. Imorgon är de dax att börja utan.
Har en  metod ja hoppas kommer funka. Jag vill verkligen gå ner några kilo nu. Ni kommer säkert få följa med mig under tiden.

Imorgon är de dax för jobb igen. Å det har varit tre härliga dar ledigt. Så känner mig glad över att ja ska börja jobba igen. Känner mig stark igen. Hoppas ja håller ihop nu denna vecka.

Ha en mysg Söndagkväll



2011-01-02 | 17:11:03 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback