Känner mig så ensam denna natt. Är så himl...

img_3041 (MMS)

Känner mig så ensam denna natt. Är så himla trött på allt som varit som hela tiden blir påmint. Alla krav som ställs på en gör mig galen för tillfället. Att inte bli tagen på allvar utan skrattar en rakt ansiktet i stället. Ändå står jag där å stampar å vill vara där, där det just är värst!! Varför kan ja inte bara gå vidare...  Vi ignorerar dom som avgudar oss Vi avgudar dom som ignorerar oss  Vi sårar dom som älskar oss Älskar dom som sårar oss


2011-06-16 | 00:39:08 | Min vardag | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Haft en bra lillördag? (:

2011-06-16 // 01:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback