2a Mars 2011

Go kväll!!

Min härliga syster har varit här å tagit hand om en gäst i badrummet ja hade.
Mr spindel!! Fy vad ja Ogillar dom små grejerna.
Som tur av kom hon förbi så ja kan duscha i morgon bitti..
Så får ja skratta lite med. För våran sjuka humor är enorm. Ingen som vågar vara i närheten när vi väl dra igång.
men kul har vi iaf..

I morrn ska ja iväg å jobba. Hoppas att det går bra och ja orkar. Hostan är jobbigt fortfarande men känner mig ändå pigg i kroppen. Det är en 5 timmars dag så de kan gå vägen. håller tummarna ;)

Sitter å tittar på "Livet på BB" på femma. Huu jag får ont hela jag när ja ser det.
Men de måste måste va en häftigt känsla..

nu ska ja hosta mig vidare i soffan till " vad blir de för mat"

Längtar såå till sommaren. tunna kläder som
Kläningar, linnen, pumps, gladiator skor, jeansjacka.
Vår å Sommar 2011 kom snart å länge!!



2011-03-02 | 21:02:04 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback