Onsdag!!



I morse ville ja verkligen inte gå upp men ja Gav mig själv en jäkla spark i arslet å sa till mig själv att ja skulle sluta deppa å tänka posetivt. Så blev lite lite lättare.

Efter jobbet vart de andra gången till gymmet denna vecka. Även träffa en som jobbar där för lite genom gång av stället å sen boka vi en tid till måndag då vi ska fixa ett program eller nåt sånt =)
Känner mig så sjult pepp på å dra igång å ja hoppas verkligen attt ja kommer hänga i å iaf gå dit 2 gånger i veckan. denna vecka är det undantag pga att det är Gratis ;)

Nu blir de slapp i soffan!!

Puss ♥

2011-03-23 | 19:50:46 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback