Det Räcker Att Du Ler Mot Mig...



Installerat nya Internet Explorer 9. Snacka om helt annat å värsting skärm.Det kommer verkligen ta ett tag innan man lär sig. så kan ja väl säga då om ja gillar det eller inte.. =)

Idag har ja umgåts med Bästis. Vi åkte iväg å satt i solen med mat å glass.
Titta på Båtar, Mortorcyklar,folk osv. Mycket trevligt som vanligt. (bilder Kanske kommer)

 Min färd fortsatte till ett annat ställe. Till någon som säger så mycket klok, Som ja verkligen tycker så mycket om.. Ibland tycker ja det är synd att det vi har idag kunde varit redan från början. Men tydligen skulle vi väl gå igenom det för att hamna där vi är idag. Jag fick mig en funderare. Ja fixar det bara jag vill!!!




2011-05-08 | 01:54:28 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback