Never Alone Always Alone

Kvällen har varit skit. Ibland när ångesten kryper på. Är det inget som hjälper. Jag blir hel depp.
Denna gång kröp de till halsen. ja satte mig på balkongen i filtar för att få frisk luft å försöka tänka ut vad som egetligen gör denna lilla jobbiga känsla kommer på besök. Nu är det bättre men det sitter ändå lite kvar å tankarna snurrar på. Jag har ingen aning om vad ja ska göra..

Nog om det. Här kommer en liten bild bomb över helgen. Så himla mysigt med min bästis plus familj. som bjuder en på mat å husrum för en natt.








Vi såg även ESC . Först funderade vi på om vi skulle orka å se allt. Men när väl röstningen va igång.
Vad det himla tur att vi inte somna. Fy bubblan vad spännande det va. å för ett tag tror ja alla trodde vi skulle vinna hela skiten. tur att ingen hörde oss. Vi /jag för de mesta skrek,skratta,klappa händer, drog i håret  å räkna poäng. Så bra har inte ECS varit på väldigt väldigt länge. Jag vet i tusan hur vi ska toppa detta nästa år igen. Tror inte det går eller? Man får väl se. Men jäkligt bra jobbat å riktigt kul att vi kom på en sån toppen plats.
Vi ska va stolta över Eric Saade

P U S S

2011-05-15 | 22:36:54 | Resa/utflykt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback