Fruktansvärd huvudvärk..



Tre dar av hemsk huvudvärk som gått fram och tillbaka hela tiden.
Va en på läkarbesök igår tog lite prover. Känner en liten frustration över att han inte fatta hur jag hade det.
Känns som onödigt att ta massor prover som ja är nästan säker på inte kommer visa nåt iaf.
Bara bra. Men då får det väl söka sig vidare för ja kan inte gå så här länge. Efter en månad av fram och tillbaka huvudvärk är det inte kul längre.

Ikväll ska jag umgås med min bästis. Jag är väldigt glad för det. Så ja har något annat och tänka på några timmar. Annars blir det en väldigt lugn helg. Får iallafall kläder tvättad och det är ju alltid nåt.

Ha en bra helg. ♥


2011-11-25 | 16:50:58 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback