Julkalender 2011


Bild lånad av Google..

I morgon är det 1 December. Kan inte förstå att det redan December och snart nytt år.
Konstigt när det är sånt väder. Nu vill tillomed jag har snö.

I morgon börjar även årets julkalender. Denna gång heter den Tjuvarnas jul. Jag tror att det kommer bli en jätte mysig.  Iallafall vad man får känslan av när man ser bilder ifrån den. Har verkligen inte gillat dom senaste årens julkalender.
Den bästa jag vet är Jul i Kapernaum den är så fin.


Så i morgon kommer jag se första delen.
Hoppas ni gör det också för jag tycker man aldrig bli för gammal för julkalendern. =)


2011-11-30 | 19:55:37 | Film/Tv | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» finurliga fröken

Vi tittade självklart med de är svårt att få en uppfattning efter bara ett avsnitt. Kram

2011-12-01 // 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback