Systerson..



Jag måste ha världens coolaste och roligaste systerson.
Jag blir världens lyckligaste när ja får spendera lite tid med honom. Det händer inte jätte ofta men när det väl händer så har man så roligt. Han pratar verkligen HELA tiden. Om allt och en del kommentarer han säger glömer man bort lika fort för det kommer en ny på en gång.

Idag spela vi spel (gammelgäddan) kolla igenom alla lådor med massor av gubbar och andra roliga grejer.
Blev även lite barnprogram och barnyoga.

Hela min dag vart så mycket bättre ♥


2011-11-28 | 19:26:16 | Min vardag | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» finurliga fröken

De är Amanda och jag som har stökat här. Vi hade så roligt så vi glömde att städa <3 Inte bara du som njöt av dagen. Kram

2011-11-28 // 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback