Att ha en tänkande Lördag.



Vill känna mig fri och lycklig som i september 2011

Idag är en sån där dag som tankarna bara snurrar runt. Funderingar på livet och allt runtomkring.
Att man vill känna sig lycklig igen. Att man villl leva i nuet. Va tacksam för det man har.
På kärleken, jobbet, Familj, vänner och flytt. På allt som har varit och på allt som kommer kanske och bli fast man egentligen inte har en aning om morgon dagen. Jag ska kämpa mig till och va så där lycklig och fri som jag va i september förra året även om det kommer ta tid och kanske till september i år så ska jag ändå kämpa varje dag tillslut så kommer den dagen jag känner mig så igen... 
 


2012-04-21 | 16:27:42 | Tankar | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Finurliga fröken

Jag älskar dig! Så fint och klokt skrivet <3

2012-04-21 // 19:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback