1a Februari 2012



Första Februari idag. Sjukt va fort Januari månad har gott. Det bara flyger iväg och man hinner knapp med.
Denna dag har jag legat i soffan. Mådde dåligt hela eftermiddagen igår och i morse när jag vaknade mådde jag inte vidare heller så det blev och va hemma idag. Nu mår ja bättre så det blir jobb igen i morgon

Sällskapet idag blev Sex and the city serien. Jag har alltid sakt att jag vill ha en Mr Big. Idag kom jag på att jag faktiskt har en. Nu måste jag bara vänta 10 år av fram och tillbaka och män i mellan som carrie innan det blir vi på riktigt haha. Nä då det tänker jag inte låta hända.. Så nu vill jag inte ha någon Mr big längre utan en Mr right!!.
Ha en fin Onsdagskväll. ♥


2012-02-01 | 18:47:52 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback