Är det en Kexchoklad-Choklad eller...



Har haft en hemsk huvudvärk i eftermiddag. Usch jag blir galen på detta huvud.
Har jobbat på alla avd idag på jobbet. jag bara skratta sista halvtimman när ja gick till den sista. Kanske inte så konstigt att jag har huvuvärk. Tog en sväng till pressbyrån när ja kommit hem och köpte mig två tidningar och även denna choklad upp på bilden. Asså det lät så konstigt att jag va bara tvungen. Det smakar som en kexchoklad-choklad eller en choklad-kexchoklad som det står på den. hihi God var den och blev uppätet fort ;)

Nu ska jag vila mitt lilla huvud så jag orkar jobba i morgon igen.




2012-02-06 | 19:24:39 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback