Bingolotto

I morse när jag satt och åt frukost på jobbet ringde telefonen. Det blev en chock och nästan ett skrattanfall när jag hörde tjejen säga: - hej!! Jag ringer från Bingolotto!!
Jaha tänkte jag och försökte inte skratta rakt ut och säga. - nu har du allt ringt fel jag är bara 22. Men som tur va inte. Hon börja fråga om jag spelar och det va väldigt inne att sitta ett kompisgäng och spela Bingolotto nu för tiden. Eh nä det tror jag inte tänkte jag men hon fortsatte i alla fall fråga om jag spelade. Efter femte gången av nej Så va hon fast hon helst ville att jag skulle säga jag tar en lott i brevlådan till varje söndag. Så va hon tvungen och säga tack och hej!! Där satt jag med telefonen i handen log för mig själv och fundera på hur dom väljer ut sina nummer att ringa till och om åldersnojan kom fram en smula men Nää. Jag tänker inte spela bingolotto varje söndag för det. Jag är ju ändå bara 22 ;-)


2012-02-02 | 22:46:21 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback