BästisDag.



Haft en super mysig dag med min bästis. Vi skulle hyrt filmer och myst ner oss i soffan med gött till men när vi väl stod där på Hemmakväll så fanns det inget och ha så vi tog oss till storstan istället och shoppa det loss lite istället haha. Så typiskt oss men trevligt hade vi.
Det blev två par skor på rean. (Snacka om kapp, Jäkligt nöjd) Blev även in på IKEA en sväng och en ny tvätttunna hamna i mitt badrum.
Efter god mat och så ska det låta. Har jag vinkat hej till bästis nu ska jag ta och krypa ner det är Måndag i morgon igen. Usch va helgerna går fort.


2012-01-29 | 21:36:45 | Resa/utflykt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Att vara någons fru

Visst går dom fort! bara svischar förbi.

2012-01-30 // 11:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback