Hemma dag..


En fin blomma från en fantastisk vän

Veckan rullar på och jag fick gå hem i går från jobbet pga att ja mådde så fruktansvärt illa. Idag känner jag inget men va hemma endå ifall det blev nåt. Är mest trött i kroppen så man ligger under filt med böcker och film.  

I morgon är det dax för jobb igen och så blir det och hämta mitt matsalsbord som jag har beställt. Ska bli mycket spännande hoppas det blir bra. Nu ska jag fortsätta med mitt liggande under filten..

Just de.. Har tagit lite kort (tyvärr bara med min Iphone pga att min kamera pajat) på lite olika fina grejer i mitt hem. Som kommer att läggas upp här lite då och då under en snar framtid.


2012-01-18 | 14:28:23 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback