Matlagning..



Oj oj oj.. Ikväll har jag slagit på stort. Jag vart så himla sugen på köttfärslimpa och potatis. Så det fick det blir.
jag har för första gången i mitt 22åriga liv köpt potatis. Matlagning är verklignen inte min starka sida. Men nu detta år ska det bli ändring på det. Jag tror faktiskt att det stämmer. Detta år kommer bli ett bra år.
(maten vart riktigt gott och det kommer ätas i morgon på jobbet)
Så jag är riktigt stolt över mig själv ikväll hihi.

Annars då är allt bra men väldigt trött ikväll. Bara två dar kvar sen är det jobb med annat istället. Jobb med nya lägenheten. Jag längtar MASSOR vill ha helg NU!!!


2012-01-10 | 21:01:45 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback