Ny inflyttad och header..


Ser ni inte nya header så uppdatera sidan. (F5)

Ja då sitter jag i min nya stora lägenhet. Känner mig som en liten kotte när jag är i denna lägenhet men jag trivs och är så lycklig över allt. Det har varit tre riktigt roliga men samtidigt jobbiga dar. Just nu är jag helt slut och ska straxt krypa ner. I går (lördag) körde vi alla möbler, plocka upp å fick det mesta i ordning. I dag har det städats i den gamla lägenheten. Till slut va ja så trött att kroppen bara skrek att den in orka mer. Ikväll har jag tagit en låång dusch, ätit gott och bara slappat framför en film i soffan.

I morgon hoppas jag att jag och min B1 kommer träffas efter att hon varit i väg på resa och så blir det jobb så klart!! ♥


2012-01-15 | 21:08:04 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback