Ny vecka.



Då har en ny vecka börjat och första dagen är redan avslutad. Det går så himla fort.
Det har varit en underbar dag med Sol och härligt kallt. Jag har varit ute sammanlagt 4 timmar idag. Det har verkligen sina fördelar och jobba som man gör, Gratis luft är toppen.

Dessa skor var det jag köpte igår när vi hade bästisdag. Kängorna va det 70% på från euro sko. Så va dom ju så himla coola att ja kunde ju inte låta bli utan var ju bara tvungen och ha. Dom andra köpte jag på Din sko. Jag har gått och sucktat länge efter dom men tycker det är lite häftigt och betala nästan 600 för dom. Då har gränsen gått för länge sen men nu kunde jag ju inte hålla mig. Mycket bra kap. Så Våren och sommaren får gärna komma nu så jag kan använda dom..

Blir straxt en promenad med min fina mamma innan man tar kväller..


2012-01-30 | 17:30:41 | Shopping | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback