Välkommen 2012!

Åh jag är så glad att jag och bästis åkte upp till Stockholm. Det har vait en av dom bästa nyåret jag varit med om.
Vi åkte redan kl 8 på morgonen i ett gamalt guppligt tåg men det gick och vi kom fram som vi skulle =)
Vi fick vårat rum på en gång. Kan säga så här ska ni bo i Stockholm bo på Rica hotel bredvid Hötroget, Guldläge verkligen. Vi körde som vanligt igenom Drottninggatan, Hötorget och åt på Pizza Hut.
Vi köpte varmchoklad och vandra runt i Gamla Stan.

Vi hade bokat bord på Jeansen Bofhus. Finns det något godare mat än där. Efter maten drog vi på oss termobyxorna och tog en smockfull spårvagn ut till Skansen där vi fira in nya året. Det va en riktigt härlig upplevelse som ja hoppas verkligen vi kommer göra om igen. Galet mycket folk över allt och jag trodde för en kort sekund att ja skulle få åka spårvagnen själv för det bara tryckte på och min bästis och jag tappa varandra totalt men vi hamna tillsammans efter några minuter.
Det va underbart och få krypa ner under täcket efter denna långa dag.

Idag vart det en stor Hotelfrukost (älskar´t) vi slappa , packa och sen var det dax o checka ut och ta tåget hem denna gång med en dubbeldeckare. Här kommer det lite bilder. 
 



Ett av NKs skylt fönster i år.


Måste ta ett kort varje gång på granen inne på NK


me.


Ät detta om ni ska äta på Jensen.





Gott nytt år!!

Jag hoppas detta år blir ett år av massor av glädje, äventyr och MASSOR av kärlek ♥






2012-01-01 | 18:29:02 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback