Ingen bra Torsdag..



Den här dagen har inte varit min dag av olika anledningar.
 
Har fredagsfikat i morgon på jobbet och tänkte göra en morotsrulle för första gången.
Det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Så nu sitter jag här och klockan är för mycket och ingen orka att gå iväg till en affär och köpa nåt. Så får göra en liten för dyr grej i morgon men någonting måste ja ha med mig.
 
Mest posetiva idag är ialla fall att jag hitta påsen med alla mina smycken.
Gjorde en lite ja-jag-har-hittat-smyckerna dans.

Nu blir det ett nytt avsnitt av Revenge.

Så hoppas fredagen blir mycket bättre ♥


2012-03-15 | 20:48:42 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback