Vecka 30

Precis ätit en ordentlig frukost! Så nu är ja mätt =)
Sovit i C Stuga inatt så de vart en tidig morgon upp pga jobb.
Drog ut på en powerwalk när ja kom hem. en timma vart de å ja gick långt.
i denna lilla stad kan man få se nästan varje liten del av den. =)

Jaha vecka som har varit då.

Måndags va vi i gamla L å titta runt lite å såg en teater.
Jätte mysig å rolig. de vart en toppen mysig dag me dom bästa ♥


På kvällen vart å sova i stuga. alltid lika mysigt å vara där!!

Tisdag va mamma å ja barn vakt åt M på eftermiddan å kvällen.
De va mysigt.

Onsdag Tog jag , min pappa plus sambo bussen till Göteborg.
Riktigt bra dag. me massor av shopping, folk, värme, go mat å liseberg.
Har inte varit i göteborg på flera år. så de va riktigt kul å komma dit igen.
Se något annat. men ja kände mig himla vilsen. hade ingen aning om vart ja va..


Torsdag
Hade riktigt lååång sovmorgon. skönt efter hel dag i göteborg!
På eftermiddan åkte ja igen till min böna i stugan som ja skrev i början ;)
Vi hade riktigt kul kväll.

Idag då Fredag
Ska ta å slänga i förska tvätten kl 12.
sen iväg å köpa nåt å äta.. fick ett tips om nåt gott me pasta å räkor.
måste ja prova ;)
Sen blir dagen rätt lugnt. göra i ordning lägenheten lite så de blir fint här igen =)



Så de va väl min vecka. =) Vet ni va som har hänt här lite =)
Kommer upp bilder på shoppingen i göteborg senare...

Kraaam!!!



ps. tog evighet å lägg upp bildern så frukosten åt ja inte så här sent =)

2010-07-30 | 11:19:01 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback