GO HellCats!!!!



Igår trodde ja verkligen hela bloggen var förstörd. Jag bara kände hur världen rasa lite och jag fick ta bort allt å börja om. Men idag på rasten satt ja å leta på Phonen å ja till slut hitta hur ja skulle få tillbaka Allt igen.
Så Nu är ja tillbaka igen mina inlägg =)

Haft en väldigt bra första dag på denna nya vecka. Jag mår riktigt bra idag faktiskt.
Jag va ute å powerwalka en sväng å tog även å tvätta lakan. så nu har ja nytvättade lakan i sängen.
Ligger här å kollar på HellCats. Haft det på datorn riktigt länge. Nu ätligen tog ja tag i det å kolla.
Himlar så bra det är. Det är en riktigt bra serie. Värsta är väl att dom är så himla vältränade å smala att man får lite smått komplex över sin egen kropp.. Men annars är det en toppen serie =)

P U S S ♥


2011-05-09 | 22:08:45 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback