3 December!!

Som vart 4 December för 12 minuter sen hihih

Ikväll har min kära vän E varit här. vi har sätt Idol ihop å ätit pizza.
Hmm Jag är fortfarande FÖRBANNAD för att FEL ÅKTE UT!!! KATASTROF!!!!!!
Tårarna ramal ner för kinderna å ja ångra att ja ens rösta tre gånger.. men men va ska man göra..
Nu är de som de är. Å den lilla söta Bagaren från gotland kom inte till final.
Men nu hejar vi på JAY att han tar hem skiten istället!! För minnah får de INTE!!



haha känner mig som en liten fjortis =)

Sitter nu och lyssnar på EMD på Spotify..
Deras nya platta släpptes idag/igår 3 Dec



90-tals cover låtar som Burning, save tonight, what is love, Gangsta´s paradise
 visst de går väl hem smörsångare som dom är å snygga =)

Men om ja ska köpa den?? kanske, kanske inte
får bli några lyssningar till på spotify innan ja bestämmer mig..


dax å säga gonatt!!

I morrn laddar vi för julshow och årets första julbord!

puss

♥ 

2010-12-04 | 00:22:32 | Musik | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback