Bon Bon...



Andra dagen i Min bästis stuga. Det vart massor av spel i solen. Riktigt roligt hade vi. För en gång skull va ja inte så himla dålig förlorare som ja annars kan va.. Haha!! Jag har väl lärt mig eller så bara njöt ja av solen å sällskapet..

Nu har ja städat,diskat å plockat i ordning.
Fick besök av en av mina favoriter.. Herregud han är som en virvelvind.
Han får mig å skratta men lika fort är han iväg igen.. Men ja älskar när ja väl får träffa honom. Det händer inte så ofta så ja är nöjd med dom få korta stunderna jag får se honom..♥

Nu ska ja äntligen sätta mig ner i soffan å starta första Boxen med skilda världar som ja fick låna av bästis idag. Ska bli riktigt roligt å se Avsnitten igen..



Ps. Idag är det 2år sen ja flytta till min lilla lägenhet.. Galet va tiden går fort..

2011-04-25 | 21:26:51 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback