Tony Tuggar tugummi!!


Dagen har varit full av massor av härliga grejer. Börja dagen med jobb.
Efter jobbet vart det handling med syrran. Umgicks en stund efter handlingen där med syrran,petter å joddla med siv. haha  Vi har verkligen sjuk humor vi skrattar så vi ligger ner på golvet å har så ont i magen så det är galet..
Men roligt har vi!! Det ska Gudarna veta!!

Vidare till Världens bästa MAMMA!!! Som inte är 45 längre haha..
prat å god glass m.m bjöds det på. alltid lika mysigt å träffa mammi ♥

Min snälla pappa låna ut sin bil till mig ikväll å i morgon så ja lova att köra hem honom när han sluta 23.
Så de vart en sväng till den delen av stan med.

LIte hemligheter på gång med. Hoppas iaf att man får kolla så får vi se vad som händer.. =)

Nu ska ja krypa ner klockan är fööör mycket. Möte sedan jobb innan jag tar helg.
Får man se vad helgen har att erbjuda..

Puss  ♥



2011-03-04 | 00:12:08 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback