Tjena..



 Träningsvärk. Herrejösses va det värker här å var i kroppen. Jag har jobbat min sista dag för denna vecka och jag är så slut. Men det här ska gå bra ;) Ikväll har jag hoppat i min onepice, doppa fötterna i fotbad (det behövdes efter allt hoppande i pölarna idag. Snön har fösvunnit och regnet är här i stället) och favorit filmen är på. Nu ska jag  inte göra något mera (somna en stund i soffan)  för i morgon ska vi köra gärnet min mamma och jag. Det sista ska packas, och så mycket som möjligt av kartongerna ska till lägenheten. ÅH det är så späänande att jag känner mig som ett barn på julafton. LOVE IT..

Ha en bra helg. Hör av mig när jag kan ♥


2012-01-12 | 19:06:06 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback