Sommar kväll

 
Det har verkligen varit en toppen dag.
Jag tycker inte om att bo i lägenhet med ingen tillgång till gräsmatt när det är så här fint.
I kväll tog jag mig en sväng till mamma.
Satt ute en stund.
Sen tog vi och bänka oss framför Allsång på skansen och sen Tomas Ledin.
Oj oj. Det va häftigt.
Jag ville så gärna tagit med min mamma dit så hon fick se det live.
Men denna gång blev det på tvn.
 
Nu sitter jag och blir typ uppäten av alla myggor och knott på balkongen.
Men det är så härligt och sitta här ute denna sommarkväll.
Jag hoppas verkligen att det kommer fortsätta så här några dar till.
 
En del av mitt hjärta kommer alltid att slå för dig...
 

2012-07-24 | 22:53:36 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback