1 Augusti - Mamma dag!!

Idag har ja spenderat dagen me min mamma.
Jag har VÄRLDENS BÄSTA mamma.  Bara så du vet =)

Vi skulle åkte till smulltronstället men de va inget vidare väder så de vart storstan isfället ;)
Två dar i rad. (va där me syster i går) men va gör de.. Hade toppen dag ändå.
Va inne en sväng på ikea inne i inerstan. hitta som vanligt lite billigt på Gina Tricot. Dom har ju mega rea nu så man måste ju passa på =)

Så tack mammi. du är bäst!! ♥

Ikväll vart det en PW riktigt gött.. tredje dagen i rad ja är ute å traskar en timma nu.
å ja är helt slut efter. men de är så himla skönt =) Här kämpas de på som tusan. jag känner att ja verkligen vill göra detta nu =)

Har tittat på filmen Förtrollad. eller tittat å tittat sov genom typ halva eller mer än halva =)....
lite små töntig men ändå så mysig. drömprins på vit häst! JA tack!!!


 

Nu ska ja krypa ner.

De är 1 Augusti idag föresten. galet va tiden går fort. sommarn är snart förbi å hösten traskar snart in...


-
Jag vet inte vem som är din skyddsängel eller din kiwifrukt.
Men ja vet vem som är min gardinuppsättning!!! 
                                                                            -Jonas Gardell!!








2010-08-01 | 23:40:13 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback