Kärlek!!

Sitter me tända ljus i lägnheten å tittar på So you think you can dance!!

Haft min underbar mamma här. vi såg allsången ihop!
Vi brukar göra sånt ibland. väldigt sällan men de är alltid mysigt å ses, prata lite å se ett favorit program
Det va ju så klart ens favorit me idag. så va ju tvungen å titta lite extra.

Jahopp. va ska ja skriva nu då??

Ja bara ÄLSKAR mitt Jobb!!! Denna värme, kärlek, skratt å gråt man får av dessa små liv.
ja blir varm i hjärtat. ja bara älskar de. att får jobba å se dom utvecklas dag för dag.
få ett leende, en hand på sin rygg, att få en kram, eller att man kommer in i ett rum efter att varit bort i fem minuter å som säger.. Heeej manna!! finns inget bättre.
detta är de bästa som finns å ja bara älskar de.
Visst är de tufft men ja ska göra mitt bästa å detta kommer ja jobba me tills ja är 65!!!



♥♥


2010-08-10 | 22:53:55 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback