I natt är jag din!!

Sovmorgon idag!! de va skönt!!
Helt otroligt de är torsdag i morrn å min jobb vecka är snart slut.
de känns rätt skönt fast tråkigt på samma gång.

Ikväll har ja vart hos min andra hälft!!

Ikväll vart de flöt å film!!
Snabba cash stod på tur att ses.
Dålig va den inte. men väldigt rörig i början.men spännade
Älskar JW (joel Knnaman) Eller ja älskar Joel kinnaman!!
Grymt duktig å såå söt å snygg hela tiden ;) =)
Spelar me hjärtat verkligen

Ja har läst halva boken (?) så i början satt ja verkligen å jämförde boken me filmen
därför ja inte tycker om å läsa böcker som blir film.
men denna kunde ja inte låta bli. Ja gillar båda två faktiskt. Fast allt inte är med.
Tycker ja ska ses!!  men de är ingen film ja skulle se tusen gånger!!


Nu blir de å sova.
Öppnar i morgon !!!!
 
Natti natti

"jag behöver inte en man, Men ja är lyckligare när ja har en"



2010-07-21 | 22:15:19 | Film/Tv | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback