Min Tisdag!!!

Skulle behöva städa mitt hem..
hinner verkligen inte de.
packar för fullt för dessa dar..
tänka på allt som ska me plus lite mer som ska me när man jobbar å så får man inte glömma de å de å de ...
PANIK!!!

Skulle behöva ha en städfirma här när ja är borta som kan damma, dammsuga, torka golv,väggar ,tak ..
får väl ta de någon annan dag när ja har tid..
någon natt eller så =)



vart även en träffa me maskinerna på gymet..
jaa de gick bra men de va jobbigt.. kände att ja vill göra nåt annat än bara gå min timmesrunda..
så vart en timma på gymet istället.. trevligt trevligt ;)



kolla de sista.. byta lite kläder sen iväg en sväng..





2010-06-15 | 16:36:05 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback