Mors dag!!

Grattis min underbara å världens bästa mamma..
Bättre mamma kan ja inte få. Så underbart vacker å står alltid vid ens sida.
Så grattis lilla mamma, älskar dig!!

Idag blir de en sväng till ÖB sen senare under eftermiddan till mammsen för lite besök =)
Ja måste bara få meddela att ja ÄLSKAR jordgubbar.
Kan de finnas något bättre på våren/ sommaren
skulle ja få välja en grej som ja ska äta resten av mitt liv blir de fasen Jordgubbar alltså..
Man kan ju ha de i de mesta. sallad, frukost, glass , mjölk m.m.m.m...
De kommer bli dyrt för mig i sommar haha men jaja .. de är ju så härligt gott =)
Ja har denna vecka redan ätit två liter jordgubbar haha.. inte bra hur ska detta sluta =)



Ha en toppen morsdag alla mammor.



(Grattis på födelsedagen ♥ )


2010-05-30 | 11:18:39 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback