Birthday!!!

4 timmar kvar av min födelsedag.
Haft en bra dag. Jobb till 16. sen va min pappa + sambo här en stund!!

Idag när ja öppna dörren så låg de två packet på golvet.
Riktigt roligt. å i de ena paketet låg de detta i


Jag är nästan hundra på vem de är ifrån me ;)

Tack alla för paket å alla hälsningar på facebook å sms.
Blir så himla glad.
Tråkigt bara att man inte kan få nåt sms fast vi fira i helgen!!

Nu blir de bara slapp i soffan.
I morrn är de dax för jobb igen.
Nu börjar mitt år som 21-åring!!

Love


2010-10-04 | 19:54:55 | Festligheter | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Syster

Vem kan de vara som smyger in paket i din brevlåda? ;)

2010-10-04 // 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback