Mobilberoende!!!

hej hopp!!

Igår när ja skulle börja gå å lägga mig kolla ja till min mobil.
Den låg i en pöl av vatten på bordet och den STARTA inte.
Ja fick PANIK!! Hur ska ja nu kuna vakna i morgonbitti och hur ska jag klara mig utan den.
Som marie montazami känner mig naken å rädd utan den =)
Tok letande i lådor här i lägenheten hitta jag en klockradio.
KUnde inte direkt sova ändå i natt va liv rädd att försova mig (men den ringde som tur va)
Iaf vart en sväng i morse till mamma å ta tillbaka en gamal mobil ja hade innan den ja hade nu.
Så får leva me de just nu.

Men sitter  och funderar på hur ja ska göra me detta
skulle behöva ringa till Tele2 å prata me dom.
Förlänga, förhandla, förnya.
Får se hur de blir.

Har massor att göra men orkar inte just nu.
Trötter efter dagens jobb.
Slapp i soffan me Navy CIS.

Love..


2010-10-07 | 18:23:17 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback