Pizzakock!!

Grattis till syster som fyller år idag!! ♥

Hello Föresten!

Time å skriva igen några dar sen.
Veckan rullar förbi å ja hinner knappt me mig själv, Har massor me energi på kvällarna men ändå jätte trött på nåt konstigt sätt så ja bli super rastlöst fast ja inte bara vill göra grejer ;)
Ja ja lite små konstigt ja vet..

Idag fyller syrran år då. hmm vi börjar bli gamla ;)
vi åt glass å myste i soffan me kortspel toppen mysigt =) ♥

Igår(tisdag) va vi i motala å träffa folket som va me på lägret i sommras. de va trevligt.
så lite bilder å så.

I måndags tog ja mig i kragen å ringde kundservice för min mobil.
de sluta me ett förläng abonemang å en .. (trumvirvel)


säger inte mer en så.. Snart är den här iaf. å jag LÄNGTAR!!!

Saknar min andra hälft B1 som ja inte träffat sen i lördags men vi har typ pratat varje dag ändå ♥
Saknar även någon annan. Håller tummarna för att vi hinner ses snart. Jobbigt å sakna folk!!

Nu ska ja se "vad blir de för mat" sen Berg flyttar in.. sen sängen.

Love

2010-10-20 | 20:38:08 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback