Min Tisdag!!

Vart en lång dag. Först jobba sen vidare till nästa ställe å stänga sen iväg på aktivitet.
Men de har varit  bra men lååång.
Nu ska ja inte ens lyfta på mig förns ja ska krypa ner ;)

Tre bilder från dagen:


-"kalla dom va du vill" men dom vart väldigt goda =)


Min shaker hämta jag idag som ja beställde på tapperware party
Mycket fin. Fick även denna söta burk me på köpet..
Perfekt till Jobbet!!! (hahah)


Trevlig tidning som kom i brevlådan idag.. =)

Nu blir de kolla lite på Elvis i glada hudik.
Läsa lite bloggar.

Hoppas måndagen har varit bra för dig min lilla läsare =)


2010-09-28 | 21:26:17 | Min vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback