Singel Höst!!

Nää nu blir de en riktig singel höst =)
De kommer nog va svårt men just nu tänker ja inte lägga någon energi på detta.
Ja ska spendera min höst me Mina underbara vänner å familj.



Denna helg har varit grymt rolig. Mycket har hänt å ja har skrattat mig igenom den.
Ja ÄLSKAR när de händer grejer å Det är verkligen nu de händer.
Massor av grejer som gör mig så himla glad.
En nya jobb vecka börjar snart å de ska bli himla kul att få lära sig nya grejer.
för de gör man ja lär mig massor me dessa underbara barn.

Nu Ska ja varva ner me lite bra musik i soffan innan ja kryper ner i sängen.





2010-09-26 | 22:54:57 | Tankar | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback